.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3 گزینه مجلس برای سازمان‌ محیط‌ زیست

فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نظر دارد تا طی نامه ای سه گزینه را به عنوان ریاست سازمان محیط زیست به رئیس جمهور منتخب پیشنهاد کند.

به گزارش شمال نيوز، فراکسیون محیط زیست مجلس امروز جلسه ای تشکیل داد که طی آن قرار شد در نامه ای به رئیس جمهور منتخب محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس این فراکسیون، انوشیروان محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس هشتم و مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود به عنوان سه گزینه پیشنهادی تصدی محیط زیست پیشنهاد شوند.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با مهر، درباره دیگر جزئیات جلسه امروز فراکسیون محیط زیست گفت: از آنجایی که هفتاد راس گوزن زرد از بین رفته است و ما مجموعا در کشور 200 راس گوزن زرد داریم، برای جلوگیری از ادامه روند مرگ و میر این گونه مقرر شد، بررسی ویژه ای داشته باشیم.

وی گفت: همچنین مقرر شد قانون حمایت از محیط بانان مورد اصلاح قرار گیرد و برای بالا بردن ضریب حمایت محیط بانان اقدامات ویژه ای شود که این اقدامات با اصلاح قانون موجود ممکن خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود امینی لنگرودی 1 مرداد 1392
جناب لاهوتی عجب رویی داری شما،در انتخابات (ق )را اصلح می دانستید وفرماندار انتخابی شما هم خودش را کشت تا بتواند کاندید مورد نظرت رای بیاورد حالا دنبال سهم خواهی هستی نه عزیزم بدان آن کلید فقل طراحی شده شما را باز نخواهد کرد. برو دنبال چیز های دیگر.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.